Röj vid Mörtsjön

Då var man hemma efter en dag i skogen. Vi slutade vid tolv tiden och fick gå hem. Innan det så gick vi bara runt och kollade på alla växter och allt var det var. Mätte PH-värdet i marken och så. Sen hade våran ambititösa Nk lärare tagit med sig engångs grillar, så alla lyckliga som hade med sig något att grilla gjorde det. Jessica och jag snodde några marsmallows av dom andra, och gott var det, även om Jessica lyckades bränna några.
Nu sitter jag här med Jossan och hon har nyss käkat mackor (tattarungen hade inte råd med mackor, så hon käkade hos mig istället), jag hade nämligen några mackor med mig så jag slapp sitta och vara hungrig.
Träning senare ikväll och sen desperate housewives, missar uggly betty =(
Så jag uppdaterar senare, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0