Schkåååål

Jag pallared mig till skolan, inte helt på topp men vi hade en hel del viktiga saker att göra idag. Cooper test på idrotten och muntligt nationellt prov i engelska. Fick Vg på båda två så jag är nöjd, fast jag vet att jag hade kunnat bätte på idrotten! Vi kastade också spjut på idrotten, hmm nått jag borde öva på kanske?  Sen bar det av till Centrum för att köpa pressent till Sofa och nu sitter jag här. Nu ska jag dra på mig lite finare kläder, och ett bättre humör och åka till Sofia. Jag har inte tid att sitta här längre, för nu ska jag fixa mig, Puss

Yeeeeey

Kommentarer
Postat av: Malin

haha man ser mitt spjut!

2009-05-21 @ 17:46:32
URL: http://muln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0