So boring

Så var man hemma från skolan, då tycker lärarna tydligen att man ska sätta sig med en härligt stor bunt läxor och fortsätta plugga. Nej säger jag till det och slappar istället. Idag käkade vi lunch utomhus i det fina vädret, inget man tackar nej till en sån här underbar dag. Sedan har vi repat på den där förbannade teatern igen som vi gör varenda dag. Men på måndag smäller det så jag kommer slippa den efter det. Ska iväg snart så jag ska slänga i mig något att äta.

När jag kom hem hittade jag en lapp någon hade satt upp på dörren till mitt rum. "jag vill ha biff med bea!" stod det, haha vilken humor. Jag är ganska säker på att det är min mamma som har varit där och satt dit den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0