Soaking wet

Jag duschade nyss, och gissa vad jag lykades ställa till med? Jag skulle raka benen, och helt plötsligt tappar jag rakyveln, fortfarande inget konstigt,... men när jag ska ta upp den så råkar jag på nått konstigt sätt skära i min stackars fot. Så det bara rinner och rinner blod, jag sätter omedelbart på ett plåster men det blir typ blodigt på några minuter, och jag börjar känna mig svimfärdig för att jag har fobi för blod så jag måste lägga mig ner. Haha. Så det kan gå alltså ....

När jag ändå pratar om att duscha och så tänkte jag tipsa om en hårinpackning.
Jag brukar använda Aussie 3 minute miracle hårinpackning. Jag brukade tycka att det inte var så stor skillnad på balsam och inpackningar men när jag hittade den här forstod jag skillnaden. Den gör verkligen håret mjukt glansigt. Verkligen värd ett försök.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0