Stand up, get up

Hej alla gulliga, jag kom nyss hem och har ganska bråttom för jag ska ut och springa så fort som möjligt. Annars lär jag missa greys anatomy och det är ett big No no. Men jag tänkte först göra ett inlägg till mina söta läsare.
Jag har faktiskt varit och shoppat lite nyss kom hem med en jacka och ett par nya strumpyxor. Inte så intressant kanske. Det var vidrigt väder tidigare idag, regnade blåste och jag vet inte vad. Ska tydligen bli bra väder på fredag igen så jag längtar dit. Min mamma hämtade upp mig hos Jessica, och sen blev jag tvungen att handla mat med henne. När hon skulle köpa bacon slängde jag ner ett ekologist paket istället, man måste ju tänka på naturen. Brukar ni tänka på vad ni köper för varor och vad dom inehåller, för mig är det jätte viktigt!
Men nu ska jag iväg, Puss


Såhär snygg är jag när det regnar och blåser, mina goda ekologiska bacon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0