What are you waiting for?

Det var kul igår på skivan, fortfarande lika avundsjuk på alla som ska ta studenten men men. Först åkte vi båt till stället vi skulle till och det var jätte mysigt eftersom det var så fint väder. Det var kul att kolla på alla som hade klätt ut sig, min brors lärare hade klätt ut sig till simpsons, såg as kul ut. Men eftersom jag är minderårig var jag tvungen att dra hem tidigt, så jag åkte till en kompis istället. hände inte mycket där. Ja det var bara en sammanfattning av gårdagen.

Nu ska jag snart iväg igen, vaknade ganska sent som vanligt. Det är så irriterande, men jag får skylla mig själv. vi hörs. Puss 


Kommentarer
Postat av: emma

haha du hittade mig :D din blogg är ju super sööt<3

2009-05-10 @ 17:30:37
URL: http://quiwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0