You are so beautiful

Hej alla glada, jag kom nyss hem. Blev en väldigt kort dag i skolan vi hade bara en lektion. Sen blev det lite shopping, Jag och Erika hittade en hel del fina grejer. Jag köpte ett nagelack, en kjol och ett tjockt armband. Så nu är jag glad, har lite ont i mina fötter för jag gick runt i väldigt höga klackar idag. Har pratat med Jossan i telefon ett tag nu, och jag börjar känna mig lite hungrig så jag ska nog ta något att äta snart, om jag lyckas slita mig från datan vill säga. Imorgon ska jag följa med Steffa och kolla på när hon tävlar så det blir till att gå upp ganska tidigt. Men nu ska jag käka melis, Puss på er


Kommentarer
Postat av: BERTA

Fina saker du köpt :D

2009-05-08 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0