Don't want to waste a minute

Hejsan. idag har jag ju varit och fixat naglarna. Har gjort gelnaglar för endast 150 kr. dom blev fina faktiskt och jag är riktigt nöjd, väldigt svårt att skriva sms och skriva på datan bara.

Efter det gick jag för att köpa nya underkläder och jag hittade ett set som fick följa med hem. 
Sen gick mamma och jag ut och åt på thailändsk resturang. Tog tigerräkor med thailändsbasilika och chilipeppar. Hur gott som helst! Vädret är hemskt och det bara regnar och är kallt, nu sitter jag i mitt rum har tänt lite ljus och har mysigt här för mig själv, skulle varit hundra gånger bättre om Kevin vart här...
Nu ska jag dricka te och läsa lite bloggar, Puss


Bhn 299 kr Trosor 129 kr



Kommentarer
Postat av: BLÄCKVARD

YO BITCH

2009-11-06 @ 20:00:26
Postat av: Anonym

vart någonstans gjorde du dina naglar? :D

2009-11-08 @ 20:49:04
Postat av: Anonym

Jaa vart gjorde du naglarna? gud va billigt :O

2009-11-09 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0