everything reminds me of you

Igår var det laddat för film kvällhemma hos Jessica. Det blev mycket chips och godis innan jag somnade i soffan, ringde mamma och åkte hem sen för gud så mycket skönare det är att sova hemma. Jag han kolla på en och en halv film innan jag däckade, jag suger!
Idag sov jag ut riktigt länge och åkte sen till täby centrum för att köpa  present till Jossan så nu har jag det avklarat. Köpte aniskts masker också eftersom alla mina är slut. 
Mamma och jag var inne på h&m för att köpa hårspännen där hittade vi rester av jimmy choo kellektionen, hahah!
Det enda som var kvar var en ful oversize klänning ett par plastiga herrskor med nitar och nån ful väska som såg ut som en lego bit. Folk är för desperata. 
Nu har jag precis lagat mat ska sminka mig och sätta på mig lite finare kläder sen bär det iväg till sofia. puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0