Extreme

Ingen vidare uppdatering. Det var kul på festen i lördags Jessica och Jessica hade klätt ut sig så de inte såg helt kloka ut, haha. När det var dags för att åka hem kom Kevin för han skulle sova hos mig Jossan och jag ville gå hur långt som helst till bussen men det orkade inte Kevin så han betalade taxi. Sköönt! Det första jag gjorde när jag kom hem var att börja äta massa mat jag hittade i kylen, fan va de är gott att fyllekäka!
När jag vaknade dagen därpå mådde jag sådär, tur att det finns värktabletter.

Idag ligger jag hemma och är sjuk, halsen känns svullen och jag har huvudvärk. Jag ska försöka släpa iväg mig till skolan imorgon ändå. Idag har jag passat på att sova för de kan nog nämligen vara brist på sömn som gör att jag blir sjuk. 
Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka te. Puss


Kommentarer
Postat av: aaa'

hehe så lite så :)

2009-11-02 @ 18:44:09
URL: http://alaahakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0