I wish I could be with you

Nu ska jag för första gången på ett tag skriva ett lite längre blogg inlägg och inte bara några rader.
Fast det här lär inte bli så långt heller.
I fredags tog jag det bara lugnt, jag var hemma hos Kevin hela kvällen, jag tvingade honom att kolla på twilight, jag låg och var helt förälskad i Edward som vanligt medan Kevin inte alls fattade varför. Sen somnade jag mitt i filmen, så jävla typiskt mig. Det var i alla fall sjukt mysigt att bara ta det lugnt.

I lördags så åkte Jessica och jag in till stan för att leta efter present till hennes lillebror men vi hittade inte det vi skulle. Sen var det i alla fall dags för bio med Issa Jessica och Jessica, vi skulle såklart se new moon. Det var galet mycket folk som skulle hämta biljetter och grejer så vi trodde nästan ett tag att vi inte skulle hinna hämta ut våra. Jessica och jag gick till donken för att hämta muggar eftersom det var så lång kö på bion. såklart tror kärringen i kassan att vi ska typ blanda drinkar i dom och är skit otrevligt och säger "ahh lycka till hoppas ni hittar hem ikväll" klockan var halv 4... kom igen! Och varför ska hon bry sig om det egentligen... Filmen var bra till slutet kom och förstörde, hatar gulligull grejer.

Sen drog vi vidare för att köpa mat, Jessica och jag åt kina mat när dom andra tjockisarna tog pizza sen åkte vi hem till mig och käkade. Efter det bokade vi resa till Turkiet i sommar, längtar redan! Runt nio drog vi iväg för att kolla på spelning, Jossan och Emma spelar i band så vi ville titta när dom spelade. Dom var jätte duktiga! Vi var tyvärr tvugna att dra iväg som hastigast och han inte säga hejdå.

Sen började kvällen arta sig till den stördaste på länge.
Issa blev kramad LITE för mycket av en LITE för full kille, och blev kallad icebear av honom, vi tog bilder när han kramar henne och han ser väldigt nöjd ut medan hon mest ser ut att vilja därifrån.
Vi träffade lite oväntade människor på olika ställen och man blev lika förvåndad varje gång.
Sen skulle vi åka taxi för killarna sa att dom skulle betala, vi ville egentligen ta bussen.
Hur som helst så fick vi en lite större bil med säten man kan fälla och jag och Issa klämde oss in där.

Taxi chauförren verkade nästan full och släppte händerna från ratten och dansade hela tiden.
Sen när alla skulle ut ur bilen, hade killarna inte tänk att betala ändå. och alla kom ut ur bilen utom jag eftersom jag satt längst bak där det var trångt och svårt att komma ut, och taxi chauförren tog mig som "gisslan" och tänkte inte släppa ut mig förrens någon betalade. Han släpde aldrig ut mig utan jag fick klättra ut ur bakluckan när en av killarna öppnade den till mig. Sen vet jag inte varför med dom sa åt oss att springa så vi sprang och sen kom det fler taxi bilar och dom började jaga oss. Jag hade inga pengar eller nått på mig och det var killarna som tvingat med oss i taxin... lite snålt kan man tycka!!!!!

Sen verkade det ha löst sig på något sätt och vi började gå mot festen vi skulle till, det var helt öde i ett jävla skjul typ. vi stannade i fem minuter och bestämde oss sen för att åka hem, helt jävla värdelöst att vi åkte dit från början men vi hade sjukt kul på vägen, Yes de är det jag har roat mig med i helgen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0