I'm gonna fight for you..

Idag försov jag mig... Sen när jag vaknade och insåg det fick jag panik för vi skulle iväg och lyssna på nån grej Mark Levengood hade. Det handlade om barn/ungdomars rätt. Mamma var en ängel och skjutsde mig till Mörby så jag hann. Där köpte jag en toast och en chai latte som jag käkade som frukost på tunnelbanan.

Det var nått mongo som satt och ställde frågor och kommenterade allt dem sa på den där ungdommars rätt grejen. Ville bara strypa honom. När det var slut gick Jessica och jag och fikade på espresso house, vi satt utomhus men dem hade filtar så det var inte så kallt. Sen letade vi efter pressent till Jossan och lite kläder men vi hittade inget.

Sen åkte mamma och jag och satte lite ljus på kyrkogården då vi inte hann det på halloween. Nu har jag precis ätit mat och är mätt och belåten, så nu är det dags för plugg.... Tråk! Puss

Chai latte<3

Bästa söta Jessica

Bara mascara och foundation idag... läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0