In my head there is only you and me

Hejsan, ingen uppdatering sen i lördags jag vaknade nämligen upp i söndags och mådde sämst. Orkade knappt prata eller gå. Det kändes lite jobbigt att jag var hos Kevin och låg och gnällde som om jag var dödssjuk så jag ringde mamma så hon kunde hämta mig. Sen låg jag i sängen resten av dagen.
Jag stannade även hemma idag för jag är inte frisk än. Men med lite alvedon så kanske jag lyckas ta mig till skolan imorgon, jag har inte tid att ligga hemma då jag har så mycket att göra i skolan.
Nu orkar jag i alla fall sitta vid datan och har fått i mig lite mat så det är på god väg i alla fall.

Lägger upp lite bilder från i lördags sen, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0