Jag skulle ge dig allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så

Hallå! idag började dagen med att jag försov mig som jag jämt gör! Inte bra ...
Var seg hela skoldagen och funderade över mina konstiga drömmar jag drömde inatt. Herregud!
målade oljemålningar på bilden min blev inte fin, såg ut som en treåring hade kladdat runt lite.
Jag mådde i alla fall hundra gånger bättre idag och kände mig nästan helt frisk, konstigt.
Annars så har dagan varit bra, trots att de är fredag den 13...!
Idag blir det film mys med Jessica och Jessica, jag har laddat upp med chips och godis.
Skulle egentligen på Jossans spelning men Jessica fick förhinder och jag vill inte åka dit själv. Som tur är har hon fler spelnigar.
Nu ska jag ta det lite lugnt tills maten är klar sen åker jag väg mot Jessica, Puss!


Jag är är så glad när jag sitter på lektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0