No time

Kill me! jag har verkligen mycket att göra i skolan nu jag ska försöka hinna med allt så jag inte halkar efter (som jag redan gjort) Mer tid till skolan och träning mindre tid till chilla vid datan och tvn. Känns hemskt men man måste prioritera </3



Jag ska också berätta vart jag fixade mina gelenaglar, då folk undrat.
Jag gjorde dom på söder, på Bio sculpture nails nagelskola. Det kostade endast 150 då jag gjorde dom hos en som fortfarande lär sig att göra gelenaglar. Det tog hela 4 timmar! det är mer än dubblelt så billigt och naglarna blev riktigt fina. Bio sculputre är en speciell gele som vårdar dina egna naglar och är flexibel, du kan också lösa upp naglarna själv. Det finns många ställen som använder sig av just den gelen bara att söka på internet. Nu vet ni Puss

Lägger upp bilden igen, lovley!


Kommentarer
Postat av: Emma

kostade det bara 150 kronor!? :O

2009-11-19 @ 23:01:09
URL: http://emmahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0