What am I supposed to say?

Jag suger på att blogga ju, men jag har helt enkelt inte tid.
Jag tog ju sprutan i torsdags och sen när jag kom hem var jag helt död och sov bort resten av dagen och orkade inte sitta vid datan när jag väl vaknade, jag har galet ont i armen men det börjar bli lite bättre nu. Jessica och Kevin var stöd när jag tog sprutan jag hade aldrig klarat det annars. Usch :S

Sen i fredags var jag lika död, skulle egentligen åkt hem till Jessica men låg och sov istället, sen frågar Kevin om ja har lust att komma till honom så jag låg inte och sov resten av kvällen utan gav mig iväg till honom och sov där. Idag har jag varit i Täby centrum med mamma och köpt presenter och sånt. Blev lite saker till mig som vanligt man kan ju inte låta bli, sen fika på espresso house med chai latte och god brownie med kolasås.
Nu sitter jag här redo för att åka iväg till Sofia men först är det middag , Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0