Wish you where here..

Fredag! den underbara och efterlängtade helgen har äntligen kommit, idag blir det nog bara sitta hemma är trött så det kanska är lika bra. Efter skolan gick Jessica och jag till täbycentrum för att köpa hårfärg och ta en fika. Det blev såklart en chailatte på espresso house då jag har ett lättare berroende av just det.

Sen åkte vi hem till jessica för att färga hennes hår. Det fick bli mörk brunt blev faktiskt riktigt bra. Sen åkte jag och handlade mat med mamma som jag nästan alltid gör på fredagar. Innan köpte vi lite mer underkläder och sånt som man behöver. Min nya mobil hade även kommit på posten så ja sitter just nu och försöker komma underfund med hur den fungerar. Mina nya naglar är perfekta för touch skrämen i alla fall.

Nu ska jag sitta som en äkta datanörd framför datorskärmen hela kvällen. Puss


Craaazy



Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefin mobil bea ^^

2009-11-07 @ 11:48:54
URL: http://madmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0