You might be with her but youre thinking about me

Idag har varit en småjobbig men flummig dag. Tisdagar är inte direkt minfavorit dag i skolan då vi har så jobbiga lektioner. Men på psykologi lektionen hade vi stolrace och flummade i datasalen. jag sög i alla fall på stolrace och såg ut som värsta idioten när jag försökte ta mig fram. Sen har vi haft religionsprov också, det gick sådär. Efter skolan åkte jag hem till Jessica och sov lite i hennes soffa sen var det dags för stallet då jag skrittade ut en sväng med Jeffa och Nicole.
Nu sitter jag bänkad framför tvn och desperate housewives är på, imorgon ska jag försöka gå upp lite tidigare så jag hinner göra nått på morgonen.
nu har jag också bokat tid för gelenaglar på torsdag mamma och jag ska gå och göra för endast 150 kr!!!
Puss

Stolrace!


Kommentarer
Postat av: Ullis

snygging där xD

2009-11-03 @ 23:18:26
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0