YOU.

Bloggtorka?
Jag orkar inte ens ladda upp bilder, men det kommer nog imorgon.
första advent idag och jag vaknade upp av att det doftade nybakade lussebullar.
Igår så var de gamla vanliga gänget hos Sofia sen åkte vi runt till lite olika ställen och hade rätt kul ändå.
Men ja åkte hem vid tre tiden då jag skulle upp rätt tidigt idag.
Åkte till pållen när de fortfarande var ljust för omväxlingsskull, och det var jätte dimmigt så vi såg inte ens hästarna när vi skulle hämta honom i hagen.

Sen bar det i alla fall iväg för att gratulera Nathalie som har fyllt 18 år. Efter det blev det lite snabbmat på donken och en härligt lång dusch när jag väl kom hem.
Muppen har slutat svara på sms och sover säkert gott medan jag väntar på svar, han har en tendens att somna innan han skriver godnatt, typiskt muppar!
Puss

Kommentarer
Postat av: torleif

DAMN U'RE A SEXY BITCH !

2009-11-30 @ 14:20:54
Postat av: Jossan

Hörru Berkan, ge mig lite uppdatering! :) <3

2009-12-01 @ 19:46:57
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0