Deep as the sea

Jag är galet trött efter en galet jobbig skoldag.
Började med att första lektionen var inställd så Jessica och jag till espresso house och köpte en chai latte.
Sen gick vi på lektionerna som vi skulle väl dags för lunch så drog vi till donken och käkade där istället. Tog en sallad det är i alla fall bättre än att proppa i sig en hamburgare tänkte jag.
Efter skolan drog jag hem till Jessica och degade framför tvn ett tag. Blev scrubs, gossip girl, greys anatomy och massa trevligt. Är så trött vill bara sova, men det får jag vänta med ett tag.
Imorgon ska jag på nån kurs som man måste göra för att få körkort, kommer bli skönt att ha den avklarad.
Nu ska jag sätta igång med min svenska läxa! Puss

Look of today

(koftan kommer från vila du som undrade =))


Kommentarer
Postat av: Madde

Du e så oerhört söt tjejen ^^

2009-09-02 @ 19:46:16
URL: http://madmadeleine.blogg.se/
Postat av: hanna

vart kommer den gråa tröjan ifrån.? skit bra blogg :)

2009-09-02 @ 21:37:12
Postat av: Anonym

CHAI LATTE FETT NAJZ!! /Frankie

2009-09-02 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0