I act like an idiot when you are around

Då var man hemma från stan då, eller ja det var jag väl för några timmar sen gentligen men jag uppdaterar inte förens nu. Jag har nämligen mått så sjukt dåligt, precis som förra helgen när jag var på väg hem, jag tror jag måste sluta dricka kaffe på fastande mage. Jag mår lite bättre nu men inte helt bra, kanske har feber också...känns så i alla fall.

Hur som helst, Jessica och jag gick och fixade lite saker köpte kaffe från nespresso och en ny macara till mig, visar resultatet på fransarna imorgon. Jag var sjukt törstig när jag gick runt där ett tag och då står dom och delar ut gratis dricka så det var ju bara toppen!
Jag hittade även ett par jätte fina stövlar på scorett som jag ska och titta på igen imorgon.
Det var det några killar från bostan som frågade om vägen till sturehof som gick och snackade med oss hela vägen dit eftersom vi ändå skulle åt det hållet. Jag borde träna upp min engelska känner jag, herregud jag fick inte fram en enda normal mening.  
Sen gick vi och tog en latte på East innan vi drog oss hemmåt.
Nu sitter jag alltså här och mår dåligt blir nog en hemmakväll för mig idag igen, usch och fy! Puss

Espresso på nespresso

Gratis grejer är alltid uppskattat!


Avslutning med latte på east


Kommentarer
Postat av: Jossan

Massa kaffe FÖRFAAN!

2009-09-26 @ 22:27:24
URL: http://kungjossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fett söta ni är på bilderna btw :) <3

2009-09-26 @ 22:29:04
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0