I can't take anymore

Tjenare, jag har sprängande huvudvärk och jag orkade verkligen inte släpa iväg mig till skolan idag. Jag måste vila upp mig så jag blir frisk någongång. Jag har sovit riktigt länge och jag gick nyss upp och gjorde "frukost". Tog en ciabatta och la i mozarella, pesto, tomat och skinka. Sen la jag den i toastern. Supergott!

Jag är riktigt irriterad på min förkylning (eller vad det nu är) för jag kan inte gå ut och springa nu heller. Medicinerna min mamma köpte till mig verkar inte hjälpa heller, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till vill bara bli frisk! 

Aja nu ska jag vila lite till orkar inte sitta vid datan, Puss 


Kommentarer
Postat av: Julia S

Tack för kommentaren ! :D

jo funderar på den bruna men den rosa är lite häfftig också p.g.a färgen.

2009-09-08 @ 14:40:06
URL: http://jleontine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0