I know what i want, and I'm going to get it

Hej snyggisar, Var i skolan idag (paus för applåder). Som andra lektion hade vi idrott och det var obligatoriskt att man skulle vara med, vi hade stavgång typ?! Så jag gick i alla fall runt där med mina höga klackar och satsade järnet, kan inte ha sett normalt ut, jag gav upp efter halva tiden och svettades ihjäl i solen istället.
 Annars har det inte hänt så mycket, Jossan och jag har varit flummiga hela dagen och suttit och sjungit på lektionerna och stört alla.
Efter skolan åkte jag hem till henne, första gången jag var där faktiskt då hon flyttade in typ förra veckan, där fortsatte vi vara flummiga. Allt är som det ska med andra ord ..
Äh nu är jag så jävla hungrig att ja tror jag svälter ska gå och kolla om maten är på G.
Puss

Lite översminkad kanske ?


Mongobarnen


Kommentarer
Postat av: Jossan

Den sista bilden är nog den snyggaste i hela världen :D <3

2009-09-11 @ 08:57:06
URL: http://kungjossan.blogg.se/
Postat av: Heléne

Slingat håret ?????!! JÄttefint !!!! Kram

2009-09-11 @ 16:15:53
Postat av: josefin'

sv: Tack så mycket! Din också :)

2009-09-11 @ 16:46:54
URL: http://jjosee.blogg.se/
Postat av: Robbiee

FIRST PIC IS SEXIGGGGGGGGGGGG hahaha

2009-09-12 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0