I'm gonna miss you

Hej sötisar, en seg dag har de varit, funderar på om jag ska ha lite mys och kolla på film måla naglarna och sånt. Orkar säkert inte men de va ju en bra tanke.
Var sjukt sugen på kebab när jag vaknade (!?) så jag sa till mamma att köpa med de hem till mig i alla fall, så sjukt gott.
Var ju med Stefanie igår, vi drog hem till Michaela och var där ett tag innan vi drog iväg på fest.
När Stefan och jag kom hem till mig senare på kvällen gjorde vi massor av mackor som vi proppade i oss. Haha de blev alldeles smuligt i sängen.
Idag har jag bara sovit och sovit sen har jag varit hos pållen en snabbis. Nu sitter jag klistrad framför datan igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0