It's GaletMycketBea bitch!

Åhh har så sjukt lång dag i skolan! Slutar halv fem och jag är redan helt slut, Superbra att vi får sitta i en datasal så man kan sitta inne på facebook och msn och lite annat smått och gott.
Sen direkt efter skolan hämtar mamma upp mig. Så direkt till pållen för hoppträning kommer komma hem vid 9, lång dag idag! Kommer sova så sjukt gott.
Nu pratar läraren men jag hör det bara som ett brus i bakgrunden, jag orkar verkligen inte lyssna.
Så roligt tycker jag att samhällskunskap är!
Puss

(haha fick en liten kommentar ifall jag garvade eller dog på lektionen, fick nämligen världens hostanfall och kunde inte andas på tyå sådär 5 minuter kändes det som. Sen försöker jag få Jessica att slå mig på ryggen men jag får inte fram ett ord utan snarare väser fram.. Slå... och hon fattar ingenting och stirrar konstigt på mig. Så jag försöker komma ut från datasalen men misslykcas totalt och kan inte öppna dörren ens, men för att komma till poängen... jag dog en smula men garvade sönder undertiden!)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahahaha jag var inne på facebook på den lektionen hela tiden typ... vafan hände med dig förresten? du typ dooog xD garva eller kvävdes du?

2009-09-15 @ 20:17:11
Postat av: emelie♥

fin blogg :D

2009-09-16 @ 17:04:50
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0