I'ts like I never knew you

Hejhopp, ja lång idag idag usch tisdagar är hemska!
De bar i alla fall iväg till pållen efter skolan där jag red runt lite barbacka har inte gjort det på år och dar, dålig balans hade jag fått också. Ramlade nästan av när jag hoppade några små hinder. Sen direkt iväg till min mosters man som fyller år, så nu är jag proppad med kakor och grejer. Där stirrade jag på idol, och nu sitter jag här. Ja det var då min Sammanfattning av dagen. Har inte mycket mer att säga faktiskt, Puss

Jusste, lilla söta Jossan har spelning idag, men jag kunde inte komma, känns lite tråkigt eftersom jag verkligen ville se henne. För att inte glömma Emma som faktiskt också är medlem i bandet.
Jag sminkade i alla fall Jossan i skolan, haha hon såg verkligen ut som en påskkärring innan vi hade fixat till de, sen blev hon smokin' Dags för en dusch nu ...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Baby, du får komma på nästa spelning ;) <3

2009-09-23 @ 00:04:52
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0