It's nice to dip the cucumber !

Hejsan alla bloggläsare, nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera ja det händer ju ganska ofta.
Men men mindre prat om min dåliga uppdatering och mera prat om massa annat ointressant.
Jag har i alla fall varit i skolan idag! grymt, sen drog jag hem till Jessica svullade och kollade på Gossip girl.
Hade glömt att min mamma inte skulle vara hemma ikväll så de blev ingen skjuts för mig utan fick ta bussen som alla andra! Den var såklart proppfull, konstigt att jag föredrar att åka bil...

Nu är jag i alla fall hemma och jag måste ju laga mat själv eftersom mamma inte är hemma ska nog göra pannkakor, hehe lite onyttigt men va fan! Sen så blir det såklart lite idoltittning och plugg.. hur tråkigt de ändå låter så måste det göras. Så för att hinna med allt så har jag ingen tid att sitta här, Puss



Kommentarer
Postat av: sarah

alltid lika söt? ;)

2009-09-16 @ 19:44:10
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

söt bild =)

2009-09-16 @ 19:55:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: emelie♥

tack :D

2009-09-16 @ 20:58:50
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0