Keep on waiting ...

Hej alla söta, huvudvärken har bara blivit värre, snälla skjut mig!
Har suttit och lyssnat på musik hela dagen, finns inte så mycket att göra.
Sen så kollade jag såklart på gossip girl vid 4.
Annars har det inte hänt så mycket spännande saker idag.
Jag fick hem ett paket i brevlådan med lite grejer, Behöll en grej, resten överlät jag till mamma.
Saken jag behöll är en värmeskyddande creme som gör håret rakt. Underbart, ett stort minus var att förpckningen inte var rosa. Den luktar sjukt gott i alla fall.
dags att titta på mer tv, Puss

värmeskyddande creme från shockwaves - tame it.


Kommentarer
Postat av: Tobias

najs :D jag ska nog dit i november =) höstlovet!

2009-09-09 @ 18:34:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0