No one can get in the way of what I feel for you

Hemma igen, lovley. As hungrig, vart fan är maten?! Inte klar än i alla fall, well det är bara till att vänta ett tag antar jag.

Ska berätta en knäpp grej om enligt mig min psykade klass....
Vi skulle göra nån kul grej med klassen, så vi tar upp lite förslag
*Paintball
*Laser game
*Bio
*picknick
*åka till hare krishna

Vad tror ni att majoriteten av klassen röstar på?! Dom väljer att åka på studie besök hos hare krishna.
Man kunde ju hoppats att folk hade tänkt lite förnuftigt och valt att göra någonting som faktiskt är roligt på sk. klassen dag. Men visst om dom diggar att sitta och bli proppade med massa propanganda så fine med mig, bara jag slipper att följa med så!

(för er puckon som inte vet vad hare krishna är så ska jag berätta det:
Det är en sekt, dom vill alltså värva massa folk till deras sjuka tro, manipulativa och konstiga har jag hört att dom ska vara också, nej tack!)

Och jag vet att jag är sjukt negativ men med valmöjligheterna fanns det alternativ som skulle vart så sjukt mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Chris

svar: tackar tackar :D

2009-09-01 @ 20:46:23
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/
Postat av: Erik

Störd klass, palla besöka sekter!

2009-09-01 @ 21:21:59
Postat av: Molly

Jätte sööt blogg ju :D!

2009-09-01 @ 21:23:40
Postat av: stefan

haha ja visste inte vad hare krishina va ;)

2009-09-02 @ 14:26:54
Postat av: anonym

du kanske borde lära dig att kolla upp lite information själv, istället för att förlita dig på vad andra sagt.

2009-09-02 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0