Protect me from the hurt and the pain

Hallå, idag har jag varit i skolan kom i tid på mina 2 lektioner jag hade, bra jobbat av mig.
Sen hade jag möte med syv ovkså, så nu har jag ordnat upp lite grejer som ja var tvungen att ordna.
Jossan och jag begav oss sedan till täby centrum och köpte lite saker, för mig blev det en ansiktmask och en ny foundation eftersom jag ser ut som ett lik med den jag har nu. Jag skippade faktiskt foundation i skolan idag och gick utan, kändes lite skumt men det är ju bra för huden så jag kanske borde göra det lite då och då. Nu ska jag plugga lite i alla fall, puss

Choklad ansiktmask 20 kr / Mineral foundation från mabelline , haha alla säger att det kostar olika och jag minns inte vad den kostar men lite över hundra kronor i alla fall


Kommentarer
Postat av: ullis

har också testat den ansiktsmasken, underbar!

2009-09-28 @ 17:12:25
URL: http://sumo.devote.se
Postat av: Anonym

fondationen kosta bara 169kr på åhlens!

2009-09-30 @ 16:57:00
URL: http://vonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0