Scream

Hello, hemsk dag idag! Dagen börjar med att jag rusar iväg som en galning till skolan för att skriva ett svenska prov, jag hinner inte äta någon frukost och där ska jag sitta i en datasal tre timmar utan mat. Dessutom gick de sämst på provet och jag var redan galet irriterad innan.
Sen ska jag möta upp Lina i täbycentrum blir dyngsur på vägen dit, och sen när jag träffat Lina känner jag att det kanske inte var så farligt ändå, Hon hade inte en torr fläck på kroppen stackaren och höll på att frysa ihjäl. Jessica och jag kände lite skadeglädje och garvade sönder när vi såg hennes min.
Sen drog jag hem till Lina ett tag, sen var jag tvungen att gå på någon kurs man måste gå på för att ta körkortet, där satt jag i ytterligare 3 bortkastade timmar och lyssnade på när dom snackade om typ droger och sånt. Som om man inte visste allt det där? 
Nu sitter jag i alla fall hemma, tittar lite på tv ska snart duscha och sen sova för jag har ju orientering imorgon! Ser verkligen fram emot det ... KUL KUL KUL! .. eller nått Puss


Kommentarer
Postat av: ullis

hahahaha vilken bra dag lilla bea XD

2009-09-25 @ 13:25:54
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0