Sweet like sugar

Vart ska jag börja? Igår så var Jessica, Jessica, Sofia och jag på söder ett tag, sen drog vi därifrån får att åka och vara med christoffer som Jessica och jag träffade uppe i Sälen. Men sen när vi åkt en bit märker Jessica att hon glömt sin mobil kvar på söder hon utnäms därmed till kvällens klantarsle.
Kom hem lite för sent sen i alla fall, har inte sovit så mycket faktiskt och är ganska så trött nu.
Jessica och jag var tvungna att åka och hämta hennes mobil idag så det blev in till stan igen.
Vi tog en fika med andreas på waynes coffe också.
På vägen hem börjar jag må så sjukt dåligt, satt och såg helt ner knarkad ut på bussen. Det kom så plötsligt det kan bero på den stora koppen kaffe jag beställde att tröjan jag hade satt så sjukt tajt eller att jag sov alldeles för lite. Nu har jag i alla fall tagit en värktablett och bytt till en mysig tröja. Mår lite bättre, hoppas jag orkar dra iväg sen.
Nn ska jag lägga mig och kolla på simpsons ett tag innan maten, puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Har du haft en bra helg?

2009-09-20 @ 14:53:36
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0