Where did I go wrong?

Hejsan, vaknade ganska tidigt för att vara mig idag, Det var Jessica som skickade ett sms som gjorde att jag vaknade. Så nu har jag ätit frukost och fixat mig plattat håret och allt som ska göras. Snart ska jag gå iväg till bussen för att sedan åka in till stan. Har shopping abstines har inte shoppat på flera dagar typ! Fast nu ska jag bara köpa tråkiga saker men det är bättre än ingenting i alla fall.
Uppdaterar later bitches! Puss

Yes, ser ut som en översminkad fjortis! Jag använde nått foundationprov jag fick på posten och det sög verkligen, ser ut som jag har målat målarfärg i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Fin ! :D

2009-09-26 @ 23:55:12
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0