You are the light in my life

Hejsan, är tillbaka från min shoppingtur med mamma nu. Jag skulle ju och visa skorna för henne jag hittade i lördags, men tror ni att dom finns på den affären vi åker till? Nej såklart inte dom fanns tydligen inte i så många butiker och dom flesta var redan slut, Panik! Vi tog i alla fall reda på vart dom fanns i min storlek och åkte dit och köpte dom. Sen åkte vi och köpa lite saker till pållen också, han får inte glömmas bort. Så nu ska jag bara slänga på mig kläder och sen åka iväg till honom. När jag kommer hem blir det ansiktmask och söndagsmys. Puss


Skorna kommer från scorett och kostar 2000 kr. Utsidan är i mocka därav är de lite känsliga mot att bli blöta. Men bara man behandlar dom med inpregneringsmedel så ska dom nog klara sig ganska bra i vinter. ( det är s.k kragstövlar, vilket betyder att man kan ha dom som låtstövlar med men jag tycker dom är snyggare såhär)


Kommentarer
Postat av: linn

haha, aa :)

2009-09-27 @ 16:40:59
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: Neha

Tack så mycket söt=)



Tack för svaret på frågorna=)

2009-09-27 @ 17:19:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0