Download

Hejsan, idag är det påskafton! Jag vaknade första gången vid halv 8 men varför ska jag gå upp då har lov ju. så jag tog mig friheten och sov fram till tio då jag gick upp ur min sköna säng. Snart ska jag sminka mig och sådär för vi får lite gäster över. Blir kanske någon färgglad påsksminkning. Egentligen skulle vi varit på landet nu men det gick inte för det var helt sjukt myckt snö där och ingen orkade skotta mer efter den här vintern.

Så nu måste jag nog äta lite frukost, funderar på att bakna något bröd eller nått. blir mer uppdatering idag, brukar alltid få en liten present i påskägget undrar vad det blir i år! Puss

Det här drömmägget gjorde jag inför förra påsken, det skulle inte vara helt fel att få faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ullis

ååh jag har dem där skorna, fast inte röda dock ;)

2010-04-03 @ 20:30:06
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0