The morning after

Igår kom Kevin hit när jag precis var klar med frukosten, vi åkte till hästen lite snabbt och sen tog vi det bara lugnt låg och mös kollade på film och sånt.

Idag vaknade vi av att det snöar, typsikt då. Man har tröttnat på den här snön alltså. Men den snön som kom har smält bort nu så det är ju bra i alla fall. Kevin åkte vid tolv tiden och kort efter stack jag iväg för att köpa ett par sandaler jag tittat på, dem fannas kvar och fick följa med mig hem. Hittade även ett par skitsnygga sneakers från Fantasy..(tror jag det hette) I cremefärgat borstat skinn ... Så dem fick följa med hem också.

Mamma och jag åkte också förbi Ikea där vi köpte någon hylla till min bror och sånt smått, jag köpte en blomma som jag ska försöka ta hand om också. Får se hur det går, nu ska jag lägga mig och vila lite för jag har huvudvärk.. Puss

Sandaler från kappahl!!? 299 kr
 Trodde inte kappahl hade normala grejer men dom har typ blivit lite bättre på senaste tiden, måste ju hänga med lixom


Sneakers i borstat skinn från Fantasy 1000 kr
kunde ju köpt converse men det är liiite för mainstream ALLA har ju det, lika vidrigt som fjällräven och 96 jeans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0