Who said i can't take time?

Hello, äntligen är det påsklov!  Så som jag har längtat efter en paus från skolan. Igår var jag hemma hos Kevin så blev ingen uppdatering. Känner mig lite sjuk fortfarande och hoppade över gymmet idag och handlade lite mat och sånt tråkigt med mamma. Har hittat en bikini jag vill ha men den finns inte i affär än.

Nu på lovet ska jag försöka göra en skolgrej jag är efter med, men även ta hand om mig själv lite, ansiktsmask noppa ögonbrynen (ordentligt) och lite smått och gott. Har inte haft tid med sånt på senaste tiden. Men ska även ta det lugnt, men på torsdag bär det av upp till sälen där jessica är just nu. Men nu ska jag typ sova eller nått... Puss

gjorde lite påsk fint i rummet med rosa fjädrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0