Break me

Hejsan, igår var jag (som vanligt) hos Kevin, Innan var jag ju på hypnos, är rätt osäker på om det funkade såg blodbussen idag och blev lite rädd faktiskt så jag vet inte...
Annars har det som vanligt varit skola, idag hade vi stavgång på idrotten vi traskade runt i det fina vädret och det kändes riktigt skönt faktiskt!

Efter skolan bar det av hem till Jessica, där gjorde jag en god kaffe drink med glass i och tittade på tv som vanligt. Inget gym idag, har huvudvärk och plugg, och skolan måste ju gå före.
Imorgon är det hur som helst Lov (ja efter skoldagen i alla fall) Då blir det som vanligt åka till Mammas jobb efter skolan och sen handla mat.
Imorgon ska Jessica också komma hit faktiskt, det blir en mysig kväll med film, för att sedan vakna upp till en lördags morgon, vi ska nämligen iväg ganska tidigt och bli sminkade, spännande spännande, nu är maten klar! Puss!

Crazy banana


Den goda kaffe drinken, (det gula är vaniljsås)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0