Du och jag vi skulle dela livet, ingen tvekan eller oro vad kunde gå snett? Idag tar vi varann för givet och har förlorat allt det där som var så rätt...

Hejsan hoppasn nu har jag helt glömt bort min stackars blogg här.
Det var kul i lördags och det kanske blev en lite smula lite för mycket av det roliga. Mamma hämtade mig när det var dags att åka hem och vi hämtade upp Kevin på vägen hem också. Det var lite svårt att hitta honom då hans mobil hade gått sönder men vi fick med honom hem till slut. Väl hemma gjorde vi mackor och när vi vaknar upp minns ingen särskillt mycket av gårdagen.

På söndagen blev det mest ta det lugnt, vi åkte iväg till stallet (jag tvingade med Kevin) Sen efter det till honom. Där fortsatte vi att ta det lugnt båda var trötta så vi somnade tidigt. Vaknar på måndags morgonen och iväg till en seg skoldag, och efter det åkte jag hem till Kevin igen. Mamma hämtade mig där lite senare, skulle egentligen och gymma men mamma hade jobbat över och det blev sent så jag struntade i det. (dåligt ja vet) Jag satte istället på mig myskläder och kollade på paradise hotell.
 
Idag sitter jeg hemme och är sjuk, pluggar lite just nu för att komma ikapp med det jag är efter i. Känns bra och jag har faktiskt gjort lite nytta, tillbaks till plugget, Puss

Jag igår...


Sminkningen i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0