Everything is possible

Hejsan alla bloggläsare nu sitter jag i vanlig ordning på mammas jobb och väntar på att åka iväg och handla. Tänkte då passa på och visa det nya nagellacket jag köpte igår. Det är från Depens vårkollektion är är lite annorlunda mot de lack jag tidigare haft. Det är utan skimmer och har en grålila färg. Tycker det är kul med lite förändring och ha några att byta mellan. Depends lack är ju så billiga att man kan köpa på sig ett par! Det här var bättre än de lack jag köpt därifrån tidigare då det täckte så bra är skit nöjd.

När jag letade reda på en bild på lacket hittade jag en så sjukt smart grej på deras hemsida. En nagellacksremover som man doppar fingret i sen är lacket borta, den är olje färg och parfym fri som också ger ett extra plus.
Skit smart att bara doppa och slippa ta fram tussar och allt va det är. Den har fått bra betyg från någon tidning också. Det blir nog att köpa hem en burk nästa gång jag behöver remover. Den kostar ynka 59 kronor Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0