We keep on waiting...

Åh nu har jag ätit underbar middag vi åt fiskgryta som mamma gjort, fast jag kallar det för musselsoppa eftersom jag bara tog muslor. Så himmla gott var det i alla fall. Till det drack vi vitt vin som Björn hade tagit med, skit gott. Sen blev det glass till efterrätt tog inte så mycket man måste ju tänka på vad man äter.
Sen ställde jag mig i köket och började baka, har nu kastat ihop ett par vanilj och kardemumma cupcakes. Blev skit nöjd så fina också! Sen gjorde jag kolakakor som blev lite för klara... så dom nämner jag inte mer.

Nu har jag precis suttit och ätit chokladen jag köpte från Ejes, köpte bara liite och sen köpte jag också aprikostoppar som dom gör där, så mumsigt! Till det tog jag en bailey's, nu är jag nöjd för kvällen och ska sitta vid datan ett tag till innan jag hoppar ner i säng, ska upp vid 9 imorgon och sjunga för pappi också. Puss

Och en sista grej bara, melodifestivalen sög nu minns jag varför jag inte tittat på skiten de senaste åren!

Är dom inte toppen fina?


Mums

mer mums

Kommentarer
Postat av: Ullis

svar: känner du cattis? :D hur då?

2010-02-07 @ 10:33:21
URL: http://sumo.devote.se
Postat av: louise nachtweij

åh så fina de blev :)

2010-02-07 @ 20:16:08
URL: http://louisenachtweij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0