2010

Nytt år nya tag, nya året innebär mer träning mer plugg nyttig mat och lägga tid på sånt som är viktigt. Nåja jag ska i alla fall försöka.
Nyår var rörigt, kvällen som började så bra slutade i katastrof. Emma som var snäll och annordnade fest fick jätte mycket saker stulna och jag förstår inte hur man kan göra så, Nyår, då ska man ha kul, jävla idioter som förstörde kvällen. Vi hade kul först i alla fall.
De senaste dagarna hyar jag varit hemma hos Kevin så därav ingen data. hade tänkt att blogga lite mer nu igen när skolan börjar. Har fått en förfrågan om att visa hur man sotar ögonen så jag kommer snart göra en liten guide till hur jag gör. nu ska jag snart äta mat sen blir det film, chips och dip. behöver egentid nu! Puss (det där med nyttig mat börjar snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0