Giggity giggity goo

Aldrig kul men skola, behöver inte ens nämna hur plågsamt dagen var, som vanligt, trissta lektioner med jobbiga lärare. Jossan och jag gick och växlade in våra skolbusskort mot pengar och betalade sedan Romme resan som kommer snart. Vi ska nämligen dit och åka skidor på en frilufsdag i skolan. Blir grymt.

Sedan har jag varit på möte angående min frånvaro, men det ska bli bättre! Sen satt jag och väntade på Jossan när hon hade möte. Läste tidningar som jag blev helt fast i. Nu är jag i alla fall hemma ska ta nått att äta snart och läsa vecko revyn som kom idag.
Sen ska jag iväg till stallet för att sköta om hästen. Sen är det paradise hotell vid 10, woho! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0