How am I supposed to live without you?

Hejsan alla, uppdatering igen vid den här tiden på dagen, helt otroligt!
Jag sitter på mammas jobb och dricker te just nu. Väntar på att vi ska iväg och handla mat men ska köpa lite andra små saker som jag visar när jag kommer hem. Nu är det helg och det ska bli sjukt skönt med lite vila. Kanske drar till gymmet imorgon ändå?  Ikväll blir det film och mys i min ensamhet, aldrig kul men väldigt skönt. Ska göra lite läxor också, eller ja försöka göra lite läxor... så man kommer ikapp i skolan!

Var ju i Romme i onsdags det var riktigt kallt att åka men kul ändå. Efter det åkte jag hem till Kevin och sov där, sen iväg till skolan på morgonen för att göra matte prov som gick sämst. Sen Träffade Jag Kevin igen, och senare på kvällen åkte jag iväg till gymmet, Jag har hunnit ganska mycket känns det som. Har köpt ett lila nagellack också, har tagit bort gelenaglarna som bara var jobbiga och blev fula fort.  Köpte i alla fall nagellacket på h&m och det var riktigt bra och hade täckande effekt trots att det var så billigt så jag är nöjd. Ne nu ska vi tydligen åka så Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0