I had to do something to make you hurt

Blev en stressig måndags morgon, men det är inte ovanligt  för mig. Jag försov mig och hade inte en chans att hinna till tåget, så mamma kastar sig till bilen åker hem och skjutsar mig till skolan så jag precis hinner. Perfekt, jag som har så dålig närvaro har inte tid att missa så mycket.

Nu är jag i alla fall hemma, och fryser helt sjukt mycket, trots att jag satt på mig varma mysiga kläder!
Jag ska snart äta lite så det inte blir för tätt inpå tills jag ska till gymmet. Ska nämligen dit och träna med min PT idag. Taggat.
Paradise hotell senare idag också, och så måste jag handla mat som jag ska ha på bussen till Romme idag för imorgon har jag ingen tid alls till det. Ne nu ska jag vila ett tag! Puss

Såhär ser jag ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0