Look at the stars look how they shine for you

Hejsan, som vanligt så blir det några dagar i veckan då jag inte bloggar för att jag ska ha tid för Kevin men det är bara något att vänja sig vid.
Igår hade jag dansuppvisning men jag var inte med för jag kan inte koreografin utan jag släpade med Kevin dit och tittade för jag ska nämligen skriva om det sen. Det var tråkigt så vi underhöll oss med annat undertiden....

Vaknade idag och släpade iväg mig till skolan, köpte med mig nötter och åt som frukost på första lektionen, så gott! Vi hade simmning på idrotten idag och övade på livräddning, det är så kul att bada jag älskar verkligen det. Konstigt nog kände jag mig inte ens särskillt blek, så jag kanske inte behöver sola mer solaruim ändå.

Mamma köpte med en bok som man fick med aftonbladet "baka smalt" heter den och det passar ju mina nys vanor. Så jag får ta och testa att baka något nyttigt snart. Ska iväg till Gymmet senare idag, väntar bara på att mamma ska komma hem. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0