My heart skips a beat

Dagan började inte något vidare, mamma tvingar upp mig och jag bråkar och tjurar som aldrig förr, det slutar med att vi står och skriker på varanndra för att jag inte orkade åka till skolan för jag inte hade hunnit sminka mig mm. Sen när jag väl kommer dit har jag inte ens nån lektion, så jag hade lugnt kunnat sova i en timme till och sminkat mig i lugn och ro.

Att det är fredag är det som får en att orka dagen och gå på alla lektioner. Hur som helst så åkte jag till mammas jobb efter skolan för att sedan åka till Arninge och handla mat. Jag skulle nämligen köpa indregienser till muslin jag gjort ikväll. Det är bättre att göra egen musli, den blir nyttigare och man har koll på vad den innehåller. Den var väldigt lätt att göra och doftar underbart av kanel, vanilj och kadermumma.

Jag fick med mig en tröja hem, och present till Stefanie som fyllde 17 i veckan. Sen hämtade vi ut ett paket på posten med lite mer kläder. Nu ska jag nog mysa ner mig i sängen kola på en film, eller bara sova. Är så trött, Puss


Bara 100 kr på H&M

Första gången på länge som jag köpt en BH på H&M men den satt ganska bra och funkar att ha utan axelband! BH 150 trosor 70

2 tunikor som jag beställt hem, den blåa ser lite knasig ut på bilden men är fin på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0