Sweet

Hade ju möte med min Personliga tränare(PT) idag, vi gick igenom mina matvanor hur mitt liv ser ut idag och hur jag vill att det ska vara. Vi tog lite mått på mig och gjorde tester. Fick även testa på några maskiner hon tyckte jag skulle jobba med till nästa gång vi ses. Känns bra och det ska bli så skönt att komma igång!

Nu sitter jag hemma och glor in i väggen ... nej jag väntar på att paradise hotel ska börja, dubbelavsnitt idag. Efter skolan imorgon ska jag iväg för att lappa ihop kvarlevorna av mina en gång så fina naglar. Blir nog superbra, ska inte bara göra manikyr så ni får se vad jag hittar på för spännande. Puss!


Kommentarer
Postat av: --

Hur mycket kostar det med en personlig tränare ?

puss

2010-01-11 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0