Take a deep breath

Just nu vill jag bara gå och sparka nån oskyldig kille mellan benen, dra nån stackars tjej i håret och typ skrika, för jag är så jävla sur.
Har kommit på att mitt rum är förbannat litet och att jag knappt får plats i det. Jag måste ha en patetisk 90 säng bara för att mina föräldrar inte kunde köpa ett hus med lite större rum. Jag kan inte möblera om i rummet för det är så litet att det bara går att göra på 2 sätt.

Jag har ett sketet litet skrivbort och en bokhylla, thats it. Sen får jag ju inte glömma dom fula garderoberna som dom så "fiffigt" har satt fast i golvet så man inte kan flytta dom, skit bra verkligen. Jag är i alla fall missnöjd då resten av huset är stort, på 290kvm borde man kunna klämma in ett lite större rum! Men nej där har nån i min familj ..... bestämt att han ska ha sitt lilla egna rum för hans jävla hobby. och det drabbar resten av familjen då jag tvingas ha ett rum lika stort som en skokartong och min brorsa med för den delen.

Och väggen in till min broras rum är tunn som papper, men visst det är skit kul att höra han typ andas på andra sidan väggen när man ska sova. För att inte tala om att han vet allt om mitt privatliv då jag inte kan snacka med mina kompisar ostört. Sen tycker föräldrarna att man är konstig om man går ut och pratar i telefon och anklagar en för att man går ut och röker.
Om dom bara hade köpt ett liiite bättre hus hade jag kanske inte ens behövt vara sur nu, men det är ju som det är och det finns inte mycket jag kan göra just nu, Jävla skit!!!!



Kommentarer
Postat av: M I M I

men nej vad jobbigt!! :o

2010-01-08 @ 00:25:11
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0