Thats it.

Ingen blogg på flera dagar lite dåligt men jag ska försöka berätta vad jag haft för mig.
Åkte ju iväg på fredags kvällen, blev väldigt sent och jag var sjukt trött dagen efter. Men var tvungen att gå upp då jag skulle på bio i stan vid 3. Såg som sagt Avatar i 3D, jag trodde nästan den skulle varit bättre då alla sa att den var sååå bra, men den är denefitivt sevärd.

Åkte sedan till Kevin och kollade på film och mös. På söndagen skulle jag till stallet och tvingade med mig Kevin. Sen åkte vi tillbaka till honom igen och jag sov där till idag. Jobbig med skola idag men skönt med mjukstart på måndagen med bara 2 lektioner. Somnade dessvärre på Håkans lektion och vaknade av att han pratade med mig och jag hade inte fattat ett ord.

Somnade somvanligt efter skolan. Vaknade upp strax innan mötet med min PT och då blev det bråttom. Nu har jag i alla fall tränat lite och fått ett program som jag ska träna efter.
Dusch dags nu, sen Paradise hotell, dubbelavsnitt. Woho! Puss



Kommentarer
Postat av: Ullis

hahaha fan du sover ju jämt hur kan man lyckas somna på lektionerna då !

2010-01-20 @ 16:53:52
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0